Monday, December 16, 2019

BBM3410Satu2019: VIDEO 14 (TRAGEDI DAN SERAM)

Okay video kali ni aku jadi watak utama.. Sumpah aku tak pernah terfikir nak jadi watak utama untuk video kali ni. aku cuma tunjuk cara macam mana nak jadi psiko je. Alih-alih member aku cakap yang mereka nak aku jadi watak utama.. Watak ni agak mencabar dimana aku kena jadi psiko.. aku bukan perempuan psiko T.T tapi dorongan mereka buat aku cuba untuk menjiwai watak perempuan psiko tu.. sebelum start shooting aku cakap sorang-sorang sampai roommate aku kata Kak Migha dah tak betul.. okaylah, tengok jelah video ni.. tak seram pun .. hahahaha.. kalau nak seram, bagi aku bunuh betul-betul dan masukkan dalam blander bagi orang makan daging mereka tu.. 

"Mira akan hantar mama, kakak dan adik-adik ke syurga"


haa terpampang muka aku kat youtube.. kalau cantik takpe ni nan hado.. hahahaha

https://www.youtube.com/watch?v=jmj0UhvaLaw

No comments:

Post a Comment

Sometime Good Sometime Not

Aduhaii.. acano la ehh.?? Sometimes okay la duk sini.. Sometimes rasa nk quit je.. T.T