Monday, December 16, 2019

BBM3410Satu2019: FOTOGRAFI 2

Hello hai.. Minggu last macam ni aku kena rajin sikit untuk update setiap kerja yang aku buat dalam kelas Prof. Banyak beban yang ada sekarang ni tapi kena ingat yang aku kena redha.. 

Okay next, aku nak tunjuk hasil kerja kumpulan aku.. jeng..jeng..jeng.. nama kumpulan aku is Wakanda Production.. Macam mana boleh dapat nama ni? Nama ni terkeluar dari mulut aku dengan kawan-aku time tu. So tertubuh la kumpulan Wakanda Production.. Okay ni kerja kedua kumpulan aku after fotografi yang pertama.. Benda yang paling happy is video ni dapat almost 1k.. okay lah tu.. kami bukan retis pun.. hahahahaha.. Korang boleh tengok and jangan lupa like.. :) 






https://www.youtube.com/watch?v=E3GKWL-jG-w&t=29s



No comments:

Post a Comment

Sometime Good Sometime Not

Aduhaii.. acano la ehh.?? Sometimes okay la duk sini.. Sometimes rasa nk quit je.. T.T