Wednesday, December 18, 2019

BBM3410Satu2019: KALENDAR

Malam ni aku nak tunjuk tugasan terakhir aku sebelum habis belajar.. Aku kena buat kalendar guna Adobe Photoshop.. Nasib baik si manis my KIMs tolong ajar macam mana nak guna menatang tu.. Tapi yang ajar buat kalendar tu ofc la Encik Super Seniorrrr, En Akmal.. Gigih dia ajar satu-satu dekat kami.. Sampai tiba masa dia kena semak kalendar sorang-sorang.. So far kalendar aku okay tapi macam -,- la jugak.. bulan oktober aku pecah .. haaa redha la miros


nah korang boleh tengok sendiri kalendar yang aku buat



muka depan


Januari


Februari


Mac (My Birthday Month)


April


Mei


Jun


Julai


Ogos


September (BBF till Jannah aku)


Oktober


November (Wakanda Production)


Disember (Yang Paling Cantik di sebelah aku :))



No comments:

Post a Comment

Sometime Good Sometime Not

Aduhaii.. acano la ehh.?? Sometimes okay la duk sini.. Sometimes rasa nk quit je.. T.T