Monday, December 16, 2019

BBM3410Satu2019 : Ketika dan Kalimat

Mula-mula aku masuk kelas Multimedia Dalam Bahasa ni aku dah rancang macam-macam. Tapi perancangan Tuhan lebih hebat.. Hari pertama masuk kelas lagi Prof dah ajar suruh hormat masa orang lain.. Prof ni garang-garang manja sebenarnya.. Dalam kelas prof kena belajar erti redha.. Makna kata kena datang kelas awal. Lepas tu Prof suruh buat kumpulan untuk 14 minggu ni..

Akhirnya tertubuhlah Wakanda Production yang mempunyai 11 orang ahli.. tapi minggu ke 3 tak silap kami terima orang baru iaitu Mad Noq.. haihh junior wehh.. Tapi yang seronok budak ni ikut je apa orang kata kat dia.. Tipulah kalau dalam kumpulan tak gaduh kan. benda tu normal tapi rendahkan ego masing-masing dan minta maaf.. Jadi kami berjaya harungi 14 minggu bersama. 

Encik Akmal, mula-mula aku macam terfikir perlu ke tutor? Memang perlu sebab kami ada kelas amali.. Jadi setiap selasa memang nampak la muka Encik Akmal dekat kelas amali. Orang sempoi je.. Maaflah Encik Akmal, saya sempat termengata dekat Encik Akmal masa dalam kelas.. 🙏🙏

tulah sedikit sebanyak aku hadapi masa sem akhir ni.. sakit penat dengan PITA tak payah cakap la.. kelas ni pun dah banyak kerja dah.. tapi benda ni tak pernah aku nak mengeluh sebab benda yang prof suruh ni cuma praktikal dan aku mampu untu enjoy the moment orang kata.. 

Conclusionnya aku enjoy je kelas multimedia ni.. Tak tipu.. So geng BLM, lepas ni kita mungkin jumpa time konvo je.. Love you guys.. ❤️❤️❤️







No comments:

Post a Comment

Sometime Good Sometime Not

Aduhaii.. acano la ehh.?? Sometimes okay la duk sini.. Sometimes rasa nk quit je.. T.T