Wednesday, October 2, 2019

BBM3401Satu2019: Over The Shoulder (Wakanda Production)


OVER THE SHOULDER



Bahu: Amira

Drama Payungku Dikebas Orang. Drama ni belum keluar dekat tv lagi. Diharapkan drama ini akan mendapat sambutan seperti drama Suamiku Encik Sotong. Agak klise kalau drama percintaan menjadi temanya. Jadi aku angkat tema perebutan payung antara tiga rakan karib yang menyebabkan hubungan mereka menjadi renggang. Kenapalah payung juga yang korang rebutkan? Beli barukan senang. 












Bahu: Aqilla

Tajuk filem ini ialah Dendam Aqilla. Percutian empat orang gadis bertukar menjadi tragedi apabila setiap seorang daripada mereka ditemui mati dalam keadaan yang mengerikan. Siapakan sebenarnya Aqilla dan apakah hubungan Aqilla dengan keempat-empat gadis tersebut. Filem ini akan menemui anda di pawagam pada 30 Oktober 2020.


Bahu: Nana

Filem pendek terbitan MalamIni House mendapat kutipan tertinggi di Youtube. Cerita ini mengisahkan tiga orang kawan baik yang teringin makan di KFC. Namun nasib tidak menyebelahi mereka, apabila hanya sebuah motosikal sahaja yang berjaya mereka pinjam. Filem pendek ini menyaksikan keutuhan dan ketabahan tiga sekawan ini menempuhi dugaan bersama sebuah motosikal untuk memenuhi keinginan mereka untuk makan di KFC.

No comments:

Post a Comment

Sometime Good Sometime Not

Aduhaii.. acano la ehh.?? Sometimes okay la duk sini.. Sometimes rasa nk quit je.. T.T