Wednesday, October 2, 2019

BBM3401Satu2019: Bird Eye View (Wakanda Production)

Bird Eye View

Pemandangan dari Blok P7. Nampak kecil je orang tu. Angkat barang nak pergi mana tu? Janganlah nak pindah pergi blok sebelah pula. Dekat sebelah tak ada blok tapi ada tasik saja. Nak berkelah tepi tasik agaknya. Nanti jangan lupa ajak kami sekali, bolehlah kami berkelah dengan awak berdua nanti. 

Suasana trafik di Lebuh Silikon. Kelihatan masih banyak kenderaan yang diparkir di bahu jalan. Maklumlah pada waktu pagi dan cuti, kebanyakan pelajar masih belum bangun. Sebab mereka malas nak tinggalkan katil empuk yang baru tukar. Seronok betul dapat tilam baru. Kami yang perempuan je masih guna tilam lama. Apa kaitan gambar ini dengan tilam? Terima kasih Ayob sebab sudi bagi gambar ni dekat kami. HAHAHAHA.  




Daratan yang luas. Pemandangan tempat paling tinggi di Kolej Serumpun. Seronok dapat menikmati kesegaran angin pagi. Kolej Serumpun sering dimomokkan dengan panggilan kolej buangan dan buruk. Ketahuilah bahawa anda sebenarnya salah tafsiran selama ini. Kolej Serumpun pun ada pemandangan yang cantik juga. Korang je yang tak teroka lagi. Jadi selepas ini, SILA TEROKA LAGI dan cari keindahan Kolej Serumpun.

No comments:

Post a Comment

Sometime Good Sometime Not

Aduhaii.. acano la ehh.?? Sometimes okay la duk sini.. Sometimes rasa nk quit je.. T.T