Wednesday, October 2, 2019

BBM3401Satu2019: Medium Shot (Wakanda Production)

MEDIUM SHOT MANUSIA

1!

2!

3!

senyum!!!

Maaf aku tak pandai nak senyum. Kalau aku senyum, mata aku akan hilang. Jadi aku pilih untuk sengih. Tapi malangnya mata masih tidak kelihatan. Nasiblah mata sepet. T_T
Amira: Sarah, jom ambil gambar kat sini.

Sarah: Jom.

Amira: Macam bangunan berhantu. Nanti pandang atas tau. Kita buat macam bangunan ni betul-betul berhantu.

Sarah: Haa boleh.

Maka kami pun bergambar dengan bangunan yang disangkakan berhantu ini.



Empat sekawan menuju ke kafe setelah 4 hari tak makan akibat jerebu. Gara-gara jerebu, semua malas keluar. Dah macam beruang kutub semua, bila ada matahari baru keluar cari makan. 

MEDIUM SHOT PEMANDANGAN & MANUSIA


Boleh pula dia nak main-main. Aku dah lambat nak kejar bas kat depan. Kalau aku tertinggal bas, semua salah kau. Nak buat drama korea pun tunggu lah kita naik bas dulu.


Mereka nak ikut payung tu terbang sama ke? Eh tunggu dulu, bayar hutang aku 50 sen dulu. Lepas tu baru boleh ikut payung tu.



Panas terik kat sini, takpelah. Nasib baik aku baik hari ini. Bolehlah kongsi payung dengan dia. Nantikan demam, susah pulak.

No comments:

Post a Comment

Sometime Good Sometime Not

Aduhaii.. acano la ehh.?? Sometimes okay la duk sini.. Sometimes rasa nk quit je.. T.T