Friday, November 1, 2019

BBM3410Satu2019: FOTOGRAFI 6 (FLAT LAY INDIVIDU)

Assalamualaikum dan hai semua..... Mat saleh kata 'long time no see'... hahahaahaha

Dah lebih 3 minggu aku tak menulis dalam ni. Dah berhabuk agaknya. HEHEHEHEHEHEHE. Sebelum cuti hari tu, prof ada bagi kerja dekat kami semua. Cuba korang teka kerja apa.........JENG JENG JENG ,,,,,, kitaorang kena ambik gambar flat lay makanan. MAKANAN ?????? YEAHHHHHH!!!! Aku ingat senang la makanan kan, tapi dugaan dia lagi besar wehh.... Prof suruh kiaorang ambik gambar makanan dengan salah satu buku prof. Dugaan dia bila kau selalu lupa nak bawak buku prof bila pegi makanan. Waktu tu kau menyesal pun tak guna tapi nasib baik lah aku tinggal kat kolej. Boleh lah jalan terkedek-kedek naik blok balik semata-mata untuk ambik buku... SIS GIGIHKAN???? Demi prof, kugigihkan semuanya.. Dalam banyak-banyak makanan yang aku ambik tu, aku paling suka bingsoo.. sebab bingsoo tu sedap, sesedap hargalah jugak. Tengok gambar pun dah sedap. Okay, aku taknak cakap banyak dah, ni link youtube aku.. nanti korang tengok yaa.. muahhhhh......


https://youtu.be/rmzKhkmc-uE





No comments:

Post a Comment

Sometime Good Sometime Not

Aduhaii.. acano la ehh.?? Sometimes okay la duk sini.. Sometimes rasa nk quit je.. T.T